Функціональні особливості Менеджер СТО

Менеджер СТО — Просто встановити! Просто запустити! Просто використовувати!

Планувальник замовлень

  • попередній запис клієнта. Вибравши заплановану дату, можна бачити завантаженість необхідного ремонтного посту та виконавця
  • розклад замовлень можна переглядати в режимах День - Тиждень - Місяць
  • календар — для перемикання планувальника на будь-яку дату
  • колірне подання замовлень у розкладі залежно від статусу замовлення
  • підсумки кожного ремонтного посту: кількість замовлень, виручка від виконаних замовлень, завантаженість
  • майстри у зміні на будь-яку дату
  • властивості обраного в планувальнику замовлення
  • Пошук клієнта/автомобіля. Виконуєтеся за найменуванням клієнта, номером картки, номером і датою договору, маркою та моделлю транспортного засобу, держномером, номером техпасопрту, кузова та VIN
  • Історія ремонтів по клієнту/автомобілю

Наряд-замовлення

У наряд-замовленні можна вказати такі дані:

  • порядковий номер номер замовлення з використанням лічильника, що налаштовується
  • ремонтний пост
  • вид ремонту (ТО, передпродажний, гарантійний тощо)
  • клієнт та трансп. засіб клієнта
  • ПІБ представника від замовника (якщо замовник є юридичною особою)
  • пробіг транспортного засобу
  • прив'язка необмеженої кількості запчастин та матеріалів до замовлення-наряду, у тому числі й запчастин клієнта
  • вартість запчастин та матеріалів, різні знижки для різних запчастин, вхідна ціна запчастини
  • вид розрахунку (готівковий, безготівковий, картка VISA/Mastercard)
  • платник за замовленням, власник трансп. кошти
  • дату-час початку та завершення робіт за замовленням
  • статус замовлення (прийнятий, завершений, оплачений тощо)
  • підприємство-виконавець
  • примітки та особливі позначки
  • друк бланка Наряд-замовлення, Рахунка-фактури, Акту виконаних робіт та Листа замовлення
  • сума прописом та розрахунок ПДВ у документах Наряд-замовлення, Рахунок-фактура та Акт виконаних робіт
  • причина звернення клієнта, комплектність ТЗ (транспортного засобу) на момент прийому, пошкодження ТЗ на момент прийому, зауваження та рекомендації щодо обслуговування/ремонту та експлуатації ТЗ
  • номер, дата та ПІБ за довіреністю
  • дату відкриття та закриття замовлення
  • ПІБ користувача, який відкрив і закрив замовлення

Надсилання СМС клієнту про готовність замовлення

Прив'язка необмеженої кількості робіт до замовлення-наряду
Кожна робота містить:

  • найменування
  • нормо-години роботи
  • кратність (кількість) робіт (послуг)
  • фактична вартість роботи
  • % знижки, різні знижки для різних робіт
  • % надбавки на роботу, різні надбавки для різних робіт
  • примітка

Прив'язка необмеженої кількості майстрів до роботи за наряд-замовленням

Прив'язка необмеженої кількості запчастин і матеріалів до замовлення-наряду як придбаних на СТО, так і наданих клієнтом
У кожному рядку можна вказати:

  • найменування
  • кількість
  • ціна вхідна та відпускна, % надбавки
  • % знижки, різні знижки для різних запчастин
  • стан запчастини, прийнятої від замовника
  • ПІБ прийняв у виробництво
  • серійний номер
  • примітка

Прив'язка додаткових витрат до замовлення-наряду

Клієнтська база

  • облік транспортних засобів клієнтів
  • історія ремонтів кожного транспортного засобу клієнта
  • друк зведеної відомості щодо клієнта
  • облік дисконтних карток для клієнтів
  • бонусно-накопичувальна програма лояльності клієнтів
  • зберігання дати реєстрації клієнта, а також джерела, як клієнт дізнався про вас
  • звіти та аналітика щодо клієнтів, типу, марки та моделі транспортних засобів
  • аналіз джерел появи нових клієнтів

Довідники

Довідник зберігає номенклатуру виконуваних робіт із зазначенням нормо-годин та вартості нормо-години для кожної роботи

Довідник зберігає номенклатуру запчастин із зазначенням: актикульного та каталожного номера, вхідної та продажної ціни, найменування виробника

Утримує клієнтську базу підприємства. Інформація про клієнта: Номер дисконтної картки, Знижка по карті, Адреса, Джерело інформації, Дата реєстрації, Мобільний телефон, E-mail, ознака Постійний клієнт , ознака VIP-клієнт, Адреса, Тип клієнта, Розрахунковий рахунок, Банк та Інші банківські реквізити, роздільні знижки на роботи та матеріали , розширена примітка (на 1000 символів) та 5 додаткових полів на розсуд користувача. № договору та Дата договору (якщо клієнт-юрособа обслуговується на СТО за договором)

Кілька трансп. засобів на одного клієнта. Інформація про ТЗ: Тип, Марка, Держномір, Пробіг, VIN-номер, Рік випуску, Номер техраспорту, Марка, Модель, Млас, Вартість, Колір, Номер кузова, Габарити, Тип двигуна, Номер двигуна , Об'єм двигуна, розширена примітка (на 1000 симв.)

Дозволяє вести облік співробітників та посад. Контактна інформація співробітника: адреса, телефони, e-mail, дата народження

Використовується для визначення джерела інформації, звідки клієнт дізнався про сервіс, від кого прийшов на сервіс. Це можуть бути рекламні компанії, рекламні площі в різних точках міста, реклама в ЗМІ і т.п. Можна вказати дату початку та закінчення активності кожного джерела

Дозволяє відзначати в наряд-замовленні який ремонт проводиться: гарантійний, передпродажний, ремонт наслідків ДТП та ін. на розсуд користувача

Можливість обліку кількох підприємств-виконавців в одній базі. Вказавши основне підприємство, воно автоматично підставлятиметься у нове замовлення-наряд

Реєстр наряд-замовлень

  • перегляд наряд-замовлень за будь-який період часу
  • розширений пошук замовлень
  • швидкий пошук, фільтрація записів, експорт та друк даних
  • перегляд історії ремонту автомобіля
  • зведення по автомобілю: дата останнього ремонту, загальна кількість ремонтів, сума ремонтів

Журнал співробітників

Дозволяє вести облік лікарняних, відпусток, відгулів (та інших подій) співробітників. Що дозволяє планувати завантаженість ремзони в залежності від того, які слюсарі будуть присутні на певну дату.

  • швидкий пошук, фільтрація записів, експорт та друк журналу

Звіти

  • за роботами — показує список замовлень, згрупований за роботами
  • за ремонтними постами — показує список замовлень, згрупований за ремонтними постами
  • за клієнтами — показує список замовлень, згрупований за клієнтами
  • підсумки роботи
  • звіт про запчастини
  • підсумки запчастин
  • звіт за матеріалами
  • підсумки за матеріалами
  • звіт запчастини+матеріали
  • підсумки запчастини+матеріали
  • звіт за виконавцями
  • підсумки за виконавцями
  • підсумки по ремонтних постах
  • підсумки по клієнтах
  • звіт за замовленням повний — відображає повну інформацію по наряд-замовлення, по клієнту та трансп. засобу
  • підсумки за замовленням — підрахунок прибутку за кожним замовленням

Аналітика

Отримання аналітичних даних про роботу сервісу.
У вашому розпорядженні є такі аналітичні звіти:

  • загальна статистика — показує кількість записів за всіма довідниками
  • статистика по замовленнях — показує завантаженість ремонтних постів за період часу (кількість замовлень, виручка, завантаженість % відносно робочого дня)
  • статистика замовлень по роботах — показує перелік робіт, які виконувались за період часу та кількість замовлень + виручку за кожною роботою
  • статистика замовлень за групами робіт — відображає дані щодо груп робіт, які виконувались за період часу та кількість замовлень + виручку за кожною групою
  • статистика замовлень по ремонтних постах — показує перелік ремонтних постів, на яких виконувались роботи за період часу та кількість замовлень + виручку + завантаженість на кожному ремонтному посту
  • статистика замовлень по клієнтах — показує клієнтів, які були на ремонті за період часу та кількість замовлень + виручку кожного клієнта
  • статистика замовлень за виконавцями — показує виконавців, які були зайняті за період часу та кількість замовлень + виручку із замовлення для кожного виконавця
  • статистика замовлень за видом ремонту — показує Види ремонту, проведені за період часу та кількість замовлень + виручку за кожним видом ремонту
  • статистика замовлень за видом розрахунку — показує кількість замовлень + виручку за кожним видом ремонту за період часу
  • статистика замовлень за джерелами інформації — показує кількість замовлень + виручку за кожним джерелом інформації за період часу
  • статистика по підприємствах — показує кількість замовлень + виручку по кожному підприємству за період часу
  • статистика замовлень по запчастинах (матеріалах) — показує кількість замовлень + виручку за кожною запчастиною (матеріалом) за період часу
  • статистика за групами запчастин (матеріалів) — відображає дані щодо груп запчастин, які були встановлені/замінені за період часу: показує кількість замовлень + виручку за кожною групою
  • статистика за типом трансп. засобів
  • статистика за марками та моделями трансп. засобів
  • статистика за класами трансп. засобів
  • статистика по виробниках запчастин (матеріалів)

Редактор шаблонів документів

Ви можете задати свій вигляд бланків наряд-замовлення та інших звітних форм

Кошик для видалених записів

У програмі передбачено захист даних від випадкового чи навмисного видалення. Всі замовлення, що видаляються, або записи довідників насправді не видаляються, а потрапляють в кошик. У кошику можна видалити запис назавжди, або відновити

Сервісне обслуговування бази даних

У програму входять такі утиліти роботи з даними:

  • резервне копіювання (ця утиліта має також свою секцію налаштувань)
  • відновлення з резервної копії
  • перевірка цілісності
  • ремонт
  • складання сміття
  • висновок статистики
  • очищення бази від старих наряд-замовлень

Комфортна робота

  • простий та зручний інтерфейс дозволить вам швидко освоїти та почати використовувати програму на "повну потужність"
  • автоматичне збереження робочого стану програми кожного користувача (положення та розмір вікон, режими, ширина та порядок колонок у таблицях , параметрів пошуку та ін.)
  • сумісність з Windows 7/8/10 32/64-bit

Багатокористувацька система

Можливості розрахованої на багато користувачів системи доступні лише в мережевій редакції продукту

На додаток до всіх можливостей, перелічених вище, програма дозволяє організувати роботу кількох користувачів у локальній мережі із загальною базою даних.

Типова схема: база даних — на окремому сервері, за однією програмою на робоче місце кожного приймальника, менеджера по запчастинах, майстра цеху, головного менеджера, керівника підприємства та ін. Можливі будь-які варіанти конфігурації за вашим бажанням.