Функціональні особливості Менеджер СТО
Менеджер СТО — Просто встановити! Просто запустити! Просто використовувати!
Планувальник замовлень
- попередній запис клієнта. Вибравши заплановану дату, можна бачити завантаженість необхідного ремонтного посту та виконавця
- розклад замовлень можна переглядати в режимах День - Тиждень - Місяць
- календар — для перемикання планувальника на будь-яку дату
- колірне подання замовлень у розкладі залежно від статусу замовлення
- підсумки кожного ремонтного посту: кількість замовлень, виручка від виконаних замовлень, завантаженість
- майстри у зміні на будь-яку дату
- властивості обраного в планувальнику замовлення
- Пошук клієнта/автомобіля. Виконуєтеся за найменуванням клієнта, номером картки, номером і датою договору, маркою та моделлю транспортного засобу, держномером, номером техпасопрту, кузова та VIN
- Історія ремонтів по клієнту/автомобілю
Наряд-замовлення
У наряд-замовленні можна вказати такі дані:
- порядковий номер номер замовлення з використанням лічильника, що налаштовується
- ремонтний пост
- вид ремонту (ТО, передпродажний, гарантійний тощо)
- клієнт та трансп. засіб клієнта
- ПІБ представника від замовника (якщо замовник є юридичною особою)
- пробіг транспортного засобу
- прив'язка необмеженої кількості запчастин та матеріалів до замовлення-наряду, у тому числі й запчастин клієнта
- вартість запчастин та матеріалів, різні знижки для різних запчастин, вхідна ціна запчастини
- вид розрахунку (готівковий, безготівковий, картка VISA/Mastercard)
- платник за замовленням, власник трансп. кошти
- дату-час початку та завершення робіт за замовленням
- статус замовлення (прийнятий, завершений, оплачений тощо)
- підприємство-виконавець
- примітки та особливі позначки
- друк бланка Наряд-замовлення, Рахунка-фактури, Акту виконаних робіт та Листа замовлення
- сума прописом та розрахунок ПДВ у документах Наряд-замовлення, Рахунок-фактура та Акт виконаних робіт
- причина звернення клієнта, комплектність ТЗ (транспортного засобу) на момент прийому, пошкодження ТЗ на момент прийому, зауваження та рекомендації щодо обслуговування/ремонту та експлуатації ТЗ
- номер, дата та ПІБ за довіреністю
- дату відкриття та закриття замовлення
- ПІБ користувача, який відкрив і закрив замовлення
Надсилання СМС клієнту про готовність замовлення
Прив'язка необмеженої кількості робіт до замовлення-наряду
Кожна робота містить:
- найменування
- нормо-години роботи
- кратність (кількість) робіт (послуг)
- фактична вартість роботи
- % знижки, різні знижки для різних робіт
- % надбавки на роботу, різні надбавки для різних робіт
- примітка
Прив'язка необмеженої кількості майстрів до роботи за наряд-замовленням
Прив'язка необмеженої кількості запчастин і матеріалів до замовлення-наряду як придбаних
на СТО, так і наданих клієнтом
У кожному рядку можна вказати:
- найменування
- кількість
- ціна вхідна та відпускна, % надбавки
- % знижки, різні знижки для різних запчастин
- стан запчастини, прийнятої від замовника
- ПІБ прийняв у виробництво
- серійний номер
- примітка
Прив'язка додаткових витрат до замовлення-наряду
Клієнтська база
- облік транспортних засобів клієнтів
- історія ремонтів кожного транспортного засобу клієнта
- друк зведеної відомості щодо клієнта
- облік дисконтних карток для клієнтів
- бонусно-накопичувальна програма лояльності клієнтів
- зберігання дати реєстрації клієнта, а також джерела, як клієнт дізнався про вас
- звіти та аналітика щодо клієнтів, типу, марки та моделі транспортних засобів
- аналіз джерел появи нових клієнтів
Довідники
Довідник зберігає номенклатуру виконуваних робіт із зазначенням нормо-годин та вартості нормо-години для кожної роботи
Довідник зберігає номенклатуру запчастин із зазначенням: актикульного та каталожного номера, вхідної та продажної ціни, найменування виробника
Утримує клієнтську базу підприємства. Інформація про клієнта: Номер дисконтної картки, Знижка по карті, Адреса, Джерело інформації, Дата реєстрації, Мобільний телефон, E-mail, ознака Постійний клієнт , ознака VIP-клієнт, Адреса, Тип клієнта, Розрахунковий рахунок, Банк та Інші банківські реквізити, роздільні знижки на роботи та матеріали , розширена примітка (на 1000 символів) та 5 додаткових полів на розсуд користувача. № договору та Дата договору (якщо клієнт-юрособа обслуговується на СТО за договором)
Кілька трансп. засобів на одного клієнта. Інформація про ТЗ: Тип, Марка, Держномір, Пробіг, VIN-номер, Рік випуску, Номер техраспорту, Марка, Модель, Млас, Вартість, Колір, Номер кузова, Габарити, Тип двигуна, Номер двигуна , Об'єм двигуна, розширена примітка (на 1000 симв.)
Дозволяє вести облік співробітників та посад. Контактна інформація співробітника: адреса, телефони, e-mail, дата народження
Використовується для визначення джерела інформації, звідки клієнт дізнався про сервіс, від кого прийшов на сервіс. Це можуть бути рекламні компанії, рекламні площі в різних точках міста, реклама в ЗМІ і т.п. Можна вказати дату початку та закінчення активності кожного джерела
Дозволяє відзначати в наряд-замовленні який ремонт проводиться: гарантійний, передпродажний, ремонт наслідків ДТП та ін. на розсуд користувача
Можливість обліку кількох підприємств-виконавців в одній базі. Вказавши основне підприємство, воно автоматично підставлятиметься у нове замовлення-наряд
- Одиниці виміру
- Юридичні статуси підприємств (ФОП, ТОВ, ЗАТ, тощо)
- Марки та моделі трансп. засобів (заповнено 1600 моделей)
- Типи трансп. засобів
- Класи трансп. засобів
- Кольори кузова трансп. засобів
- Виробники запчастин
- Країни автобрендів та виробників
- Стан запчастин (Б/У, без дефектів, з незнач. дефектами і т.д.)
- швидкий пошук, фільтрація записів, експорт та друк даних довідників
Реєстр наряд-замовлень
- перегляд наряд-замовлень за будь-який період часу
- розширений пошук замовлень
- швидкий пошук, фільтрація записів, експорт та друк даних
- перегляд історії ремонту автомобіля
- зведення по автомобілю: дата останнього ремонту, загальна кількість ремонтів, сума ремонтів
Журнал співробітників
Дозволяє вести облік лікарняних, відпусток, відгулів (та інших подій) співробітників. Що дозволяє планувати завантаженість ремзони в залежності від того, які слюсарі будуть присутні на певну дату.
- швидкий пошук, фільтрація записів, експорт та друк журналу
Звіти
- за роботами — показує список замовлень, згрупований за роботами
- за ремонтними постами — показує список замовлень, згрупований за ремонтними постами
- за клієнтами — показує список замовлень, згрупований за клієнтами
- підсумки роботи
- звіт про запчастини
- підсумки запчастин
- звіт за матеріалами
- підсумки за матеріалами
- звіт запчастини+матеріали
- підсумки запчастини+матеріали
- звіт за виконавцями
- підсумки за виконавцями
- підсумки по ремонтних постах
- підсумки по клієнтах
- звіт за замовленням повний — відображає повну інформацію по наряд-замовлення, по клієнту та трансп. засобу
- підсумки за замовленням — підрахунок прибутку за кожним замовленням
Аналітика
Отримання аналітичних даних про роботу сервісу.
У вашому розпорядженні є такі аналітичні звіти:
- загальна статистика — показує кількість записів за всіма довідниками
- статистика по замовленнях — показує завантаженість ремонтних постів за період часу (кількість замовлень, виручка, завантаженість % відносно робочого дня)
- статистика замовлень по роботах — показує перелік робіт, які виконувались за період часу та кількість замовлень + виручку за кожною роботою
- статистика замовлень за групами робіт — відображає дані щодо груп робіт, які виконувались за період часу та кількість замовлень + виручку за кожною групою
- статистика замовлень по ремонтних постах — показує перелік ремонтних постів, на яких виконувались роботи за період часу та кількість замовлень + виручку + завантаженість на кожному ремонтному посту
- статистика замовлень по клієнтах — показує клієнтів, які були на ремонті за період часу та кількість замовлень + виручку кожного клієнта
- статистика замовлень за виконавцями — показує виконавців, які були зайняті за період часу та кількість замовлень + виручку із замовлення для кожного виконавця
- статистика замовлень за видом ремонту — показує Види ремонту, проведені за період часу та кількість замовлень + виручку за кожним видом ремонту
- статистика замовлень за видом розрахунку — показує кількість замовлень + виручку за кожним видом ремонту за період часу
- статистика замовлень за джерелами інформації — показує кількість замовлень + виручку за кожним джерелом інформації за період часу
- статистика по підприємствах — показує кількість замовлень + виручку по кожному підприємству за період часу
- статистика замовлень по запчастинах (матеріалах) — показує кількість замовлень + виручку за кожною запчастиною (матеріалом) за період часу
- статистика за групами запчастин (матеріалів) — відображає дані щодо груп запчастин, які були встановлені/замінені за період часу: показує кількість замовлень + виручку за кожною групою
- статистика за типом трансп. засобів
- статистика за марками та моделями трансп. засобів
- статистика за класами трансп. засобів
- статистика по виробниках запчастин (матеріалів)
Редактор шаблонів документів
Ви можете задати свій вигляд бланків наряд-замовлення та інших звітних форм
Кошик для видалених записів
У програмі передбачено захист даних від випадкового чи навмисного видалення. Всі замовлення, що видаляються, або записи довідників насправді не видаляються, а потрапляють в кошик. У кошику можна видалити запис назавжди, або відновити
Сервісне обслуговування бази даних
У програму входять такі утиліти роботи з даними:
- резервне копіювання (ця утиліта має також свою секцію налаштувань)
- відновлення з резервної копії
- перевірка цілісності
- ремонт
- складання сміття
- висновок статистики
- очищення бази від старих наряд-замовлень
Комфортна робота
- простий та зручний інтерфейс дозволить вам швидко освоїти та почати використовувати програму на "повну потужність"
- автоматичне збереження робочого стану програми кожного користувача (положення та розмір вікон, режими, ширина та порядок колонок у таблицях , параметрів пошуку та ін.)
- сумісність з Windows 7/8/10 32/64-bit
Багатокористувацька система
Можливості розрахованої на багато користувачів системи доступні лише в мережевій редакції продукту
На додаток до всіх можливостей, перелічених вище, програма дозволяє організувати роботу кількох користувачів у локальній мережі із загальною базою даних.
Типова схема: база даних — на окремому сервері, за однією програмою на робоче місце кожного приймальника, менеджера по запчастинах, майстра цеху, головного менеджера, керівника підприємства та ін. Можливі будь-які варіанти конфігурації за вашим бажанням.