Документація до Менеджер СТО

Посібник користувача

Типові питання до технічної підтримки

FAQ / Часті питання по програмі

Реєстрація Менеджер СТО

Просимо надсилати запит на реєстрацію програми за електронною поштою з адреси, на яку оформлялося замовлення, в наступному вигляді:

  • найменування організації або номер замовлення, або ім'я контактної особи від організації в темі листа (якщо email відправника ще не зареєстрований у нашій клієнтській базі);
  • серійний номер, що видає програма;
  • ім'я комп'ютера.

Реєстрація проходить у 2 етапи:

  1. Надсилання реєстраційної інформації. При вході в програму, після налаштування підключення до бази даних, на екрані з'явиться вікно, в якому буде прохання зареєструватися. Нам потрібна інформація із цього вікна: серійний номер та ім'я комп'ютера. Натисніть кнопку Копіювати, а потім вставте в лист з буфера обміну скопійований блок і надішліть нам.
  2. Введення реєстраційного коду у вікно реєстрації після отримання відповіді.

Якщо реєстраційний код не надходить протягом 2-х годин після вашого запиту, зверніться, будь ласка, повторно в онлайн-чат/ по email для уточнення ситуації.

Наочно про реєстрацію програми

Вгору

Повторна реєстрація (перенесення) програми

При перереєстрації програми (після переустановки Windows або перенесення програми на інший комп'ютер) на додаток до реєстраційної інформації вкажіть ім'я комп'ютера, з якого проводиться перенесення програми та знімається реєстрація.
Вгору

Налаштування доступу до бази даних по мережі для Мережевої редакції Менеджер СТО

Визначте, який комп'ютер буде як сервер для бази даних. Припустимо його ім'я буде SERVER.
На сервері
Створіть на диску D папку D:\Baza та помістіть туди файл із робочою базою даних (припустимо він називається baza.fdb).
На кожному комп'ютері
Зайдіть в Менеджер СТО у Налаштування - База даних - Підключення. Виберіть Тип сервера: - Віддалений
Ім'я сервера: SERVER
Шлях до файлу бази даних: D:\Baza\baza.fdb
Натисніть Тест з'єднання для перевірки зв'язку і якщо немає помилок, натисніть З'єднатися і закрийте налаштування.
Якщо все введено правильно, а Менеджер до бази не підключається, переконайтеся, що Firebird сервер на комп'ютері SERVER встановлений і запущений. Порт 3050 на SERVER відкритий.
Якщо проблема блокування порту 3050 це легко визначити. Зупиніть Брендмауер Windows на комп'ютері SERVER під час перевірки та спробуйте підключитися до бази. Якщо підключення відбувається, то брендмауер блокує порт 3050.
Додайте у виключення брендмауера порт 3050 і зв'язок з базою працюватиме під час роботи брендмауера.
Налаштування Брандмауера Windows 7, 8, 10 для відкриття порту 3050
Налаштування Брандмауера Windows XP для відкриття порту 3050
Вгору

Важливі зауваження щодо розміщення робочої бази даних для Мережевої редакції Менеджер СТО

  • не розміщуйте робочу базу на ноутбуці. Більшість ноутбуків оснащено досить повільним жорстким диском на 5400 об/хв, повільним процесором, малою кількістю оперативної пам'яті. Тому при інтенсивній роботі кількох користувачів з базою доступ до даних по мережі відчутно сповільнюватиметься;
  • не розміщуйте робочу базу даних на Flash-накопичувачі. При інтенсивній роботі в режимі мережі новий Flash-накопичувач вийде з ладу дуже швидко (1-2 місяці), що призведе до втрати даних. Другим недоліком Flash-диска є низька швидкість читання-запису даних. При одночасної роботі кількох користувачів з базою доступ до даних буде помітно повільнішим, ніж з жорсткого диска на цьому ж комп'ютері;
  • якщо все ж таки ви хочете розмістити базу на зовнішньому диску, то це повинен бути зовнішній жорсткий диск з інтерфейсом USB 3.0, т.к. саме з такими характеристиками швидкість доступу до даних зрівняється зі швидкістю роботи внутрішнього жорсткого диска;
  • не розміщуйте робочу базу на системному диску сервера. У цьому випадку залишається ризик втратити базу внаслідок планової або позапланової переустановки Windows на сервері. Відразу після встановлення та реєстрації перемістіть робочу базу на будь-який інший диск в окрему папку, наприклад D:\baza;
  • в жодному разі не слід давати спільний доступ на запис («розшарувати») папці з базою даних на сервері. Для доступу до даних використовується сервер Firebird, який забезпечує його своїми внутрішніми засобами;
  • не використовуйте дешеве Wi-Fi обладнання стандарту IEEE 802.11(a|b) для бездротового з'єднання по локальній мережі між сервером і клієнтами. Подібне обладнання працює на вкрай низькій швидкості передачі даних, що призведе до помітного уповільнення доступу до даних, особливо при одночасної роботі кількох користувачів.

Вгору

Помилка/проблема Менеджер СТО

Просимо надсилати запит про помилку за допомогою електронної пошти з зареєстрованої адреси, вказаної в якості контактної в нашій клієнтській базі.

Для того, щоб зрозуміти, в чому полягає проблема і дати вам кваліфіковані рекомендації, надайте, будь ласка, таку інформацію:

  1. Назва організації або номер замовлення, або ім'я контактної особи, яка оформила покупку (бажано в темі листа).
  2. Інформація про систему: у Менеджері у вікні Про програму, виконайте команду Інформація про систему та скопіюйте її в буфер обміну.
  3. Послідовність дій, внаслідок якої виникла проблема.
  4. Докладний опис проблеми з повним текстом повідомлення про помилку (якщо таке є). Повідомлення про помилку можна скопіювати до буфера обміну, якщо натиснути Ctrl+C після показу повідомлення.
  5. Додаткову інформацію, яку ви вважаєте важливою.

Найповніша та докладніша інформація про проблему заощадить наш і ваш час у ході розбору ситуації.
Вгору

Пропозиція на доопрацювання Менеджер СТО

Для того щоб ми почали розглядати вашу пропозицію, просимо дотримуватися наших мінімальних вимог:

  • Надсилайте пропозицію за електронною поштою з зареєстрованої адреси, вказаної в якості контактної в нашій клієнтській базі, або ж вказуйте найменування організації, або номер замовлення, або ім'я контактної особи від організації ;
  • Вкажіть відповідну тему листа;
  • Опишіть місце/ вікно/ функцію програми, в якій необхідно зробити доопрацювання;
  • Опишіть суть і, що найважливіше, необхідність впровадження вашої пропозиції якомога детальніше;
  • Якщо пропозицій декілька, то на кожну пропозицію створіть окремий лист або опишіть їх у текстовому документі і додайте до листа. Це потрібно для того, щоб можна було зручно вести обговорення кожної пропозиції;
  • Докладіть до листа зразки документів/ звітів/ таблиць, що наочно пояснюють суть вашої пропозиції.

Слідування цим вимогам покаже нам вашу серйозність до постановки питання та допоможе нам найточніше реалізувати вашу пропозицію.
Вгору

Доопрацювання шаблону документа самостійно

У програмі використовується генератор звітів FastReport, у його редакторі можна правити шаблони документів.

Для виправлення звітів самотужки рекомендуємо ознайомитися з документацією до дизайнера шаблонів , а також подивитися відео з роботи в дизайнері шаблонів.

Кілька порад щодо роботи в дизайнері шаблонів:

  • рекомендуємо не видаляти поля з шаблонів, а робити їх невидимими.
  • після кожної зміни у шаблоні рекомендуємо перевіряти роботу звіту та в разі успіху зберігати шаблон перед початком наступної редагування.
  • у випадку, коли внаслідок правок шаблону він відмовляється працювати, можна відновити початковий стан шаблонів. Для цього відкрийте вікно Установки – Шаблони документів – кнопка Відновити шаблони.

Також пропонуємо свої послуги з доопрацювання шаблонів під ваші вимоги.

Наочно про работу у Дизайнері шаблонів

Вгору

Яким є термін дії Демо-версії Менеджер СТО?

Демо-версія поширюється безкоштовно та не обмежена за часом використання.
Вгору

Якими є обмеження Демо-версії, чи можлива повноцінна робота?

Демо-версія обмежена за функціональністю таким чином, щоб можна було протестувати програму в режимі повної щоденної завантаженості одного-двох майстрів ремзони та підбити підсумки роботи.

Повний перелік обмежень Демо-версії:

  • в розпорядженні вашого підприємства лише 10 робіт, 10 запчастин (матеріалів), 5 співробітників та 15 постійних клієнтів;
  • розклад за один день відображатиметься лише 15 замовлень з числа запланованих;
  • у журналі співробітників буде показано лише 10 подій з числа введених;
  • недоступний механізм відновлення видалених записів у довідниках та у реєстрі замовлень;
  • недоступний механізм експорту даних у всіх модулях та довідниках;
  • друк бланка замовлення-наряду, реєстру, звітів та аналітики можливий, проте там буде присутній водяний знак.

Вгору

Чи збережуться мої дані, введені до Демо-версії після покупки?

Після встановлення повної версії Менеджер СТО на тому ж комп'ютері, що і Демо-версію, усі ваші введені дані збережуться і ви зможете продовжити роботу як ні в чому не бувало.
Якщо ж ви тестували Демо-версію на одному комп'ютері, а повну версію встановлюєте на інший, ви можете переписати файл бази даних в нове місце. Стандартне розташування файлу з базою
C:\Пользователи\Общие\Общие_документы\Manager100\3XX\defaultdb.fdb
Вгору

Чи працюватиме Демо-версія у Мережевому режимі?

Так. Налаштування доступу до бази даних у Демо-версії та в Мережевій версії абсолютно однакове.
Вгору

Чи можна протестувати роботу програми без обмежень демо-версії?

Звичайно. Запитайте тестовий доступ до повної версії програми.
Вгору

У чому відмінність персональної редакції Менеджер СТО від Мережевої?

Персональна редакція може відкрити базу даних тільки на комп'ютері, де вона встановлена. Мережева редакція забезпечує зв'язок із базою як локально, і по комп'ютерної мережі підприємства. Вона потрібна в тому випадку, якщо ви хочете працювати в одній базі з двох або більше комп'ютерів одночасно.
Вгору

У вас у прайсі присутній Менеджер СТО Мережева редакція на 1 комп'ютер. Навіщо вона потрібна?

Ця позиція потрібна для того, щоб купити одну ліцензію, але з більшими можливостями, ніж у Персональної. Можна задати пароль на вхід до програми та всіляко обмежувати доступ до функцій програми. Або ви обмежені в засобах і не можете купити відразу 2 ліцензії. У такому випадку можна придбати одну мережну ліцензію з перспективою докупки 2-ї пізніше.
Вгору

Який термін дії ліцензії?

Після придбання термін дії ліцензії не обмежений, крім того, ви можете проводити перереєстрацію (внаслідок переустановки Windows, поломки, пожежі, крадіжки комп'ютера та інших причин) протягом усього терміну використання Менеджер СТО.
Вгору

Чи потрібно щороку продовжувати ліцензію?

Кожну ліцензію Менеджер СТО ви оплачуєте лише один раз, платного продовження терміну дії ліцензії для версії 3.Х у нас поки що не передбачено.
Вгору

Чи безкоштовні оновлення?

Усі оновлення версії 3.Х після покупки будуть безкоштовними. Після виходу версії 4 вартість оновлень становитиме 50% вартості програми. Оновлюватись чи ні – залежить виключно від вас. Можна залишатися на будь-якій стабільній версії програми як завгодно довго.
Вгору

Як я отримаю програму після покупки?

Після оплати програми вам прийде інформаційний лист із посиланням на завантаження Повної версії Менеджер СТО та подальшими інструкціями.
Вгору

Чи є у вас представництва у Києві/Мінську/Москві та інших містах?

Ми не маємо представництва в жодному місті. Однак це не відображається в процесі купівлі або використання Менеджера СТО. Програма досить проста в освоєнні та налаштуванні. Ми повністю пристосувалися, консультуємо та надаємо підтримку віддалено всіма доступними способами.
Зробити замовлення та придбати програму через інтернет так само не складає проблем, заради цього тримати офіс особливої потреби немає.
Вгору

Чи можу я створити новий шаблон звіту?

Подібної можливості у програмі не передбачено. Можна лише доопрацьовувати наявні шаблони, та навіть додати до них додаткові сторінки, проте створити новий шаблон звіту, щоб відкривати його з програми не можна.
Вгору